» » » » » » » » » Bilgisayarımızı her açtığımızda otomatik olarak açılan programları nasıl kapatabiliriz? (Resimli Anlatım)

Bilgisayarımızı başlattığımızda açılmasını istemediğimiz programlar kendiliğinden açılır. Herhangi bir program yüklediğimizde bu sorun hep karşımıza çıkar. Skype, Messenger, Download Manager'lar ve daha bir sürü sayabileceğim rahatsız edici trojanler bilgisayarınızın yavaşlamasına yardımcı olur. Onları her ne kadar kaldırmak ile uğraşsanızda bu biraz zor, daha kolay bir yöntemi sizlerle paylaşmak istiyorum.
windows

Peki bilgisayarımız açıldığında açılan programları engellemek için ne yapmalıyız?

  1. Başlat Menüsüne gelip Çalıştır'ı açın.
  2. Çalıştırı açtıktan sonra metin bölgesine "msconfig" yazıp Tamam'a basın.
  3. Karşınıza gelen küçük pencereden üstteki Başlatma yazan sekmeyi tıklayın.
  4. Bilgisayar açıldığında, açılmasını istemediğiniz programların yanındaki kutucuktan "√" işaretini kaldırın.
  5. Son olarak bilgisayarınızı yeniden başlatın ve sizi rahatsız eden programlar açılmayacaktır
Resimli Anlatım Aşağıdadır.
program engelleme
program engelleme
program engelleme

Ogulsoul5 Hakkında

Bozukdisk yazarı olarak karşılıksız yardım'ı benimsedim.
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Bir yorum bırakın

Yorumunuz için teşekkürler. Yöneticiler tarafından incelendikten sonra cevap verilecektir.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.