» » » » » » » » » » » » » » » » » » Counter Strike: Global Offensive (CS:GO) Nasıl Yüklenir & Nasıl Üyelik Alınır & Nasıl Oynanır?

Merhaba oyunsever arkadaşlar bu makalemde CS:GO'ya başlamak isteyenler için gerekli olan bilgileri söyleyeceğim. Counter Strike: Global Offensive eskilerde yaşadığınız counter anılarından çok daha fazla zevk vericektir. En son çıkan ve ücretli olan cs:go, steam ile anlaşmalı olduğundan oyunun direk indirme linki yoktur. Bu yüzden anlattıklarımı yaparsanız oyunu yükleyip oynayabilirsiniz.





CS:global
İndirmeyi anlatmadan önce biraz size oyundan bahsetmek istiyorum. Hepimiz eski yıllarda counter strike oynamaktan haz duyan kişilerdik. Zamanın teknolojisine uygun bu yeni oyundan alacağınız zevk çok daha fazla hem görsel olarak çok kaliteli bir oyun hemde silahlar'a graffitiler eklenebiliyor ve size özel makineler oluyor. Aşağıdaki videoyu izleyerek nasıl bir oyun olduğu hakkında bilgi edinebilirsiniz.


Oyunu oynayabilmek için öncelikle yapmanız gereken STEAM programını indirip üyelik almak. Steam'ın websitesine girip fotoğrafta belirtilen yere tıklayıp steam'ı indiriyoruz. 
steam indirme

Ardından steam'ı yüklüyoruz ve Yeni Hesap Oluştur'a tıklıyoruz.
steam hesabı açma

Hesabımızı onayladıktan sonra, MAĞAZA'ya girip Arama Yerine Counter Strike: Global Offensive yazıp seçiyoruz.

steam magaza

Ardından Sepete Ekleyip Kendim için Satın Al diyoruz ve karşımıza ödeme seçenekleri geliyor. Ödeme işlemini çeşitli yollarla yapabilirsiniz. Tüm banka kartlarını kullanabilirsiniz ve kredi kartı veya bankamatik kartı olması farketmez. Ayrıca ptt ile ödeme veya telefon ile ödeme yapabilirsiniz. Telefon ile ödeme yapmak için hattınızın avea ya da turkcell olması gerekir.
steam para ödeme satın alma

Ogulsoul5 Hakkında

Bozukdisk yazarı olarak karşılıksız yardım'ı benimsedim.
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

21 yorum:

  1. abi ben aynı şeyleri yapıyom olmuyor
    hatım vodofon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tl ile değilde farklı ödeme seçenekleriyle satın almayı denemeni tavsiye ederim.

      Sil
    2. Türkcell e gel bi tarife var 10 gb 1000 sms 1000 Dakka 39 turk lirasıı oew

      Sil
    3. Sokuşma popo falyuuuu omaygaod

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Telefondan odeme ile diger odemeler arasi fiyat farki oluyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Olmaz ama konturlu telefonda almanı tafsıye ederım kart is ininal karttan

      Sil
  4. Telefondan odeme ile diger odemeler arasi fiyat farki oluyor mu

    YanıtlaSil
  5. hocam bendeki sıkıntı 6.7 gb indiriyorum ,sonra streamı yeniden başlat diyor , başlatıyorum tekrar 6.7 gb güncelleme diyip tekrar indiriyor 2 kez indirdim şimdi 3.sünü indirmek istiyor 6.7 ,6.7 nedir bi giremedim oyuna varmı bi çaresi

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. KAAN ananı atla dağa kaçırırım orospu evladı seni sanalda ağalığın racosunumu yapıyosun fukara pezevenk seni

      Sil
  7. İndirdim ve oynuyorum Rûtbem silver 2 kolay gelsn 😃

    YanıtlaSil
  8. KAAN BEY senin ananı çocuğunu sikerim milletle düzgün konuş fukara orospu çocuğu seni

    YanıtlaSil
  9. ben alcam turkcellliyim ne kadar kontör yatırıyım telefona acıll cevap verin lütfen teşekürler

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler. Yöneticiler tarafından incelendikten sonra cevap verilecektir.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.