» » » » » » » » » » » » » » » » » » » » Extreme Sports (Riskli ve Tehlikeli Doğa Sporları) Dünden bugüne ne değişti (1930-2015)

Merhaba arkadaşlar youtube üzerinden çeşitli videolar izlerken ilgi duyduğum extreme spor tarzlarına bakıyordum birden gözüme 1930'larda çekilmiş olan doğa sporları yapar bir insan. Yüksek riski olan bu sporlar hepimizin içini ürpertir aynı ürpertiyi 1930 lar sporu videosunda bulabilecekmisiniz görelim. Bana çok ilginç geldi ve birazda komik :) Sizlerle paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz.

Ayrıca doğa sporları yapmak isteyen ve ilgi duyan varsa alt kısımda verdiğim spor türlerini araştırıp ilgisini çektiği sporları uygulayabilir.
Fakat yapmadan önce muhakkak uzman kişiye danışın çünkü birazcık ölüm riski var..

Extreme Sports (Doğa Sporları)
Sörf
Tırmanma
Atlama
Dalma
Yamaç Paraşütü
Skydive (Uçaktan Atlama)

-------------------------------------------------------------------------

Ogulsoul5 Hakkında

Bozukdisk yazarı olarak karşılıksız yardım'ı benimsedim.
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Bir yorum bırakın

Yorumunuz için teşekkürler. Yöneticiler tarafından incelendikten sonra cevap verilecektir.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.