» » » » » » » » [ÇÖZÜM] Eşleştirme Sunucularına Güvenilir Bir Bağlantın Yok

Bu sorun genelde saat ayarı değiştirilmiş, format atılmış veya donanım eklenmiş bilgisayarlarda ortaya çıkıyor. İnternet kafelerde de çok sık rastlanan problemler arasında. Eşleştirme sunucularına güvenilir bir bağlantın yok sorununun birkaç çözümü bulunuyor, hadi başlayalım...

Bu sorun aynı zamanda "Vac Sunucularından engellendin" başlıklı hatanın da çözümüdür. Ben CS: GO oyununda rastladım, ancak diğer VAC sistemli oyun sunucularında da çözüm bunlardır.


1. Çözüm: Dep'i etkinleştirin.


  • Steam'den tamamen çıkın. (CTRL + ALT + DEL yapıp görev yöneticisinden çıkın.)
  • Başlat butonuna tıklayıp çalıştır kısmında CMD yazıp programı açıyoruz. (Bazı bilgisayarlarda komut işlemcisi olarak da geçebilir.)
  • Açılan sayfada şu kodu yazıp enter tuşuna basın: bcdedit.exe /deletevalue nx
  • Bilgisayarınızı yeniden başlatıp sorunun çözülüp çözülmediğini denetleyin.

2. Çözüm: Steam'i tamir edin.

  • Steam'i tamamen kapatın.
  • Başlat butonuna tıklayıp çalıştır kutucuğundan şunu yazıp enter'a basın: "C:\Program Files (x86)\Steam\bin\SteamService.exe" /repair 
  • (Eğer dosyalar farklı bir yerde bulunuyorsa adresi ona göre değiştirmelisiniz.)
  • Steam'i açıp sorunun devam edip etmediğini kontrol edin.


3. Bilgisayarınızı gözden geçirin.


Bu çözümler bir işe yaramazsa bilinki bilgisayarınızda steami etkileyen zararlı bir yazılım var. Bu Cheat Engine bile olabilir, lütfen bilgisayarınıza kurduğunuz programları gözden geçirip gerekirse bazılarını silip tekrar başlatın. Silme işlemi için "iobit uninstaller" programını kullanabilirsiniz.

Admin Hakkında

Bozukdisk yazarı olarak karşılıksız yardım'ı benimsedim.
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

11 yorum:

  1. bütün yaptığım işlemler işe yaramadı ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. la banada bugün oldu nedir bu ya

      Sil
    2. ne enterasandır ki banada oldu ve hala çözemiyorum problemi, siz çözebildiniz mi ?

      Sil
    3. hocam bana da oldu geçen gün team speak indirdim ondan şüpheleniyorum sizde de var mı o program

      Sil
    4. bilgisayarında grei dönüşüm noktası varsa silinmemisse olay oldugu gunun 1 gun arkasına pc yi geri donusum yap

      Sil
  2. harbi banada oldu çözüldümü sizinkiler

    YanıtlaSil
  3. banada oldu herkese olduğunu görünce rahatladım vac yedim sandım bi baktım herkeste

    YanıtlaSil
  4. hepsini yaptım yabancı yazılım yok skype curse discord ts var onlarında etkileyeceğini sanmıyorum

    YanıtlaSil
  5. Kesin çözüme buradan ulaşabilirsiniz : https://www.youtube.com/watch?v=iv99bluhW0k

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler. Yöneticiler tarafından incelendikten sonra cevap verilecektir.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.